kniha - prekognice

Home | Vložit komentář
Language:  
komentářů: 81 | stránka 12 od 17
« | předchozí | další | »
post od: kniha 15 - 05.09.2011, 10:39:01
S.T. 28. 3. 2011 23:29

Dobrý den, děkuji Vám moc za odpověď. Máte pravdu, kdyby se něco takového zavedlo ve velkém (několika megawattové elektrárny) nebo se to vyrábělo ve velkých sériích ve formě menších reaktorů pro menší domy, tak to by velmi tvrdě sáhlo ta jejich zlatá koryta. Naprosto by to převrátilo ekonomiku, protože mnoho cen se odvíjí od cen energií a ropy. Dále kvůli ropě by nemuseli umírat lidé, takže válečný průmysl, který je po spekulativním kapitálu jeden z nejvýnosnějších by si také moc nepolepšil. Pravda nezbývá než pevně doufat, že možná snad s lidmi časem pohnou události, které se stali a vlastně ještě pořád dějí v Japonsku a otevře to bránu k novým formám čisté levnější energie. Hezký den

-----------------------------------------

S.T. 28. 3. 2011 12:58

Dobrý den pane Heřmánku,

já mám také přesně takovou zkušenost s hledáním zaměstnání. Ještě bych doplnil. Když člověk zkouší se ptát po zaměstnání přímo (tak zvaně od domu k domu), tak ho vyhodí s tím, že má sledovat jejich internetové stránky "volná místa", takže nakonec nezaměstnaný skončí zase znovu u toho nesmyslného posílání životopisů. Mě připadá, že když člověk bude hrát tu jejich hru tak nakonec vždycky prohraje. Dle mé zkušenosti jsou ještě k mání místa, kde se to tak zvaně střídá jak na kolotoči. Probíhá to tak že člověk s "velkou slávou" sežene nějaké místo, po čase zjistí že on má tu úplně nejhorší náplň práce na rozdíl od známých nebo nebo rodinných příslušníků manažerů. Po čase zjistí že nezvládá jako jeho 4 předchůdci před ním, protože pracuje pod neustálým tlakem ve stresu takže v zájmu svého zdraví nakonec odchází. A takových inzerátů je plno pravidelně znovu objevují po 3 až 6 měsících hledají znovu. A když se stane zázrak a člověk najde v dnešní době zaměstnání ve kterém vydrží za mzdu, která je pod průměrem, tak z této podprůměrné mzdy odevzdá 50% státu na přímých a nepřímých daních kterou si oni potom přerozdělí, tak aby to bylo pro jejich dobro. A to každoročně hospodaří s výrazným schodkem, kde nás dál zadlužují, ale pro ně vlastně čím více peněz mají v rozpočtu k dispozici tím lépe;) Za tu polovinu mzdy si pak člověk koupí předražené zboží druhé kategorie plné chemie, dále platí za naprosto předražené energie apod. Připadá mi, že dnešní obyčejný člověk je v tomto systému uvězněn, je držen na životním minimu, jak takové zvířátko v zajetí ve výběhu, kterému se čas od času utáhne opasek a jede se dál. Hlavně aby platil a zvykal si na všechno.

Měl bych ještě jednu otázku, vím že jste toho o energiích napsal už dost. Týká se to italského vynálezce jménem Andrea Rossi, který vynalezl reaktor na bázi studené fúze. Zařízení je nikl vodíkový fúzní reaktor schopný produkovat 15 tisíc watů tepelné energie o příkonu 400 watů. Dále tvrdí, že do roka rozjede sériovou výrobu a na podzim 2011 v Řecku zprovozní megavatovou elektrárnu. Zajímalo by mě jak to nakonec dopadne, jestli se nejedná o podvod, nebo po čase zase tuto technologii někdo koupí a vše po čase vyšumí přesně jak jste říkal v případě Steven M. Greera. Kde to přesně dopadlo tak jak jste předpovídal, kde Stenley Meyer technologii o kterou usiloval koupila jiná neznámá firma a klíčový vědec který pro něj vyvíjel další technologie byl odvolán.

Reaguje - Heřmánek (29. 3. 2011 08:48)

Odpověď i pro paní Ditu. Máte v prvním odstavci naprostou pravdu, a tak to bude i nadále a hlavně v zahraničních firmách, které jinak ani neoslovíte, než životopisem, který ale ani moc nečtou, stačí jim fotografie. Buď máte sympatie, nebo ne. Já mít pravomoc, osobně bych s tím skoncoval do 48 hod., a opravdu bych kašlal na falešné řvaní o diskriminaci, o svobodném podnikání, EU apod. Bohužel, recept na to jak dnes získat slušnou práci a hlavně bez otrokářů, to opravdu nemám. Mám jen malý recept jak se zachovat! Kdysi jsem v Praze chtěl otevřít novou kancelář a vyhlídl jsem si jeden strážený dům v krásné lokalitě. Otevřel mi Rus. Nesuďte mě, že to zavání Patriotismem, hned jsem totiž viděl, jak je "poctivý". Obrátil jsem se na podpatku a nepronajal si ani metr. Kdyby to udělal každý, anebo kdyby byl zákon na straně občanů, asi by bylo jinak v naší zemi. Našel jsem místo jinde. A pamatujte si, nikdo vám ale nic zadarmo nedá, byť by hlásal *****oliv, od platu, po přesčasy, dovolené a různé výhody. Je to jen a jen podvod, protože podvod nejvíce vynáší. Každého to štve a mlčí. Jen abychom nedopadli jako v Líbyi.

Co se týče energie: Není to podvod, je to opravdu tak. A teď si jen vezměte náš ČEZ, který vysílal komanda do rodin, a v jednom případě se jim v garáži pro jejich surovost zákazník přímo namístě zastřelil a to pro pár tisíc, (které chybí do 700 miliónové roční odměny pana generálního), jen proto, že se dostal do otrokářského pracovního víru a smetla ho tsunami. Umíte si představit, kdyby přišli všichni tito poctivci o svá koryta? Přesto si nemyslím, že se mu podaří do konce roku elektrárnu spustit, natož postavit. I on bude pod obrovským tlakem a to nejenom ve své zemi, ale hlavně od všech vypasených v EU. Bude sice bojovat a snad to ustojí. Jediná možnost je, kdyby najednou (což jsem už kdysi říkal), se začaly zastavovat a rušit atomové elektrárny. To by byla velká naděje. Budeme mu držet palce.

-----------------------------------------

Dita 28. 3. 2011 08:24

Dobrý den pane Heřmánku, myslíte, že má v této republice smysl hledat zaměstnání cestou "zasílání životopisů"? Když všichni víme, jak to funguje a místa, která se inzerují, jsou dávno obsazena pro známé, kteří ani nemusí nic umět, stačí když mají zaplacené odpovídající vzdělání:-), a někdy ani to ne...jaký je Váš názor, jak by se člověk v současné situaci měl chovat, živit sám sebe jako podnikatel, nebo se zaměstnat? Připadá mi, že není nikam úniku, což mne ničí - člověk musí naplnit bezduché a byrokratické nesmyslné procesy a přizpůsobovat se úplným nesmyslům systému, myslíte si, že s tímto náhledem na věc mohu být někdy zaměstnaná?:-). Děkuji, Dita

-----------------------------------------

Iva 28. 3. 2011 07:22

Dobrý den pane Heřmánku. Chtěla bych Vás poprosit, jestli byste nám mohl tedy alespoň obecně říct jak tyto věci fungují, abychom jako laici se dokázali v tom orientovat a snáze poznali dobrý záměr od špatného. Děkuji Vám.

Reaguje - Heřmánek (28. 3. 2011 17:48)

Prostě začnete něco psát a podvědomě to začínáte rozepisovat a je naprosto jedno o čem a jaké téma či otázky si vyberete a na které a jak budete odpovídat. Říkají vám, že se spojují s duchovním průvodcem, vlastním vyšším Já či Univerzální myslí apod. 80 % z toho budou blbosti a ze zbytku se vždy něco upotřebí. Například " v rodině máte Jana a Jiřího", téměř v každé české rodině nějaký Jan, Jiří, Pavel, Petr apod., je. A teď to rozebíráte od vrchu dolu a ze strany na stranu a vždy je něco co vás "ochromí". Já osobně mám k tomu ještě jiný názor, který tady ale nebudu komentovat.

-----------------------------------------

Iva 27. 3. 2011 16:08

Děkuji Vám, pane Heřmánku, za Vaši odpověď. Jak je to ale tedy s tím channelingem? Kdo to je, kdo k těm lidem, kteří zapisují různá poselství prostřednictvím automatického písma, vlastně hovoří? A jak poznat ty správné proroky?

Reaguje - Heřmánek (27. 3. 2011 17:19)

Víte, podíval jsem se různé odkazy a na jejich stránky a prosím, nenuďte mne odpovídat. Vlastně se k tomu ani nesnížím.

-----------------------------------------

Iva 25. 3. 2011 12:44

Milý pane Heřmánku. Chtěla bych znovu otevřít níže uvedenou otázku paní Zdenky. To, že někdo v dnešní době pociťuje jakési zrychlení dějů a tyto změny se projevují i na fyzické a psychické úrovni našeho těla, souvisí údajně s tím, že se naše planeta produchovňuje a stoupá stále výše. Je již na rozhraní galaxií, což znamená, že můžeme nyní lépe komunikovat s Vesmírem než dříve. Toto potvrzuje paní Blechová, která přijímá poselství channelingem, např. tohoto znění : " Země se již nyní převibrovává do vyšších úrovní vědomí a je to poznat na všem okolo nás. Na počasí, na náladách lidí atd. Je to náročné převést vědomí z jedné dimenze do jiné a proto se to bude každého člověka dotýkat jinak, podle toho, jak rychle kdo bude na sobě pracovat a chtít něco změnit . Např. lidé budou mít stále více vysoký tlak a budou trpět závratěmi, budou pociťovat tlak v oblasti prsou a budou se muset rozhodovat ve více rovinách, co chtějí žít a s kým. Nemožné se stává skutečností. Budou se vám tak rychle měnit programy myšlení, že se nestačíte divit. Budete také zaznamenávat své okolí jiné. Vše je teď zrychlené. Kdo bude otevřený této vnitřní proměně a bude na sobě pracovat, opustí staré vzorce chování a myšlení, projde těmito změnami pokojně. Kdo se bude bránit, bude zažívat čím dál větší tlak, nebo to neustojí, protože není možné žít v nové době starým způsobem. Není možné se spoléhat, že za nás někdo něco udělá. Každý je za svůj život zodpovědný sám. Není třeba se toho bát, ale radovat se, neboť lidstvo se povýšilo a stoupá výše ve svém uvědomění. Právě díky uvědomění je možný tento přechod. Kdybychom neměli vyspělejší vědomí, nemohlo by se toto vše odehrávat. "

Co si tedy o tom myslíte Vy?

Reaguje - Heřmánek (26. 3. 2011 10:15)

Dobrý den,

nemyslím, že to je zrovna tak jak ze začátku popisujete, trošku to zavání sektářstvím, ale v určitých bodech vám dávám za pravdu. Vstoupili jsme do znamení Vodnáře, a celý cyklus bude trvat asi 3556 let a určité změny nastanou, ale to my už nezažijeme. Není třeba se obávat jakýchkoliv zdravotních změn a není třeba strašit tím, že pokud se člověk nezmění k lepšímu, bude zažívat čím dál větší tlak, nebo to neustojí, protože není možné žít v nové době starým způsobem, jak popisujete. Právě je čas, na přemýšlení o svém způsobu života, tak se do toho dejte. Pěkný den"
post od: kniha 16 - 05.09.2011, 10:40:15
Heřmánek 24. 3. 2011 16:19

Měl jsem klienta a docela jsem se zasmál, když povídal: "Takhle nevypadám furt, to jsem jednu dostal mezi zuby a tu druhou jsem chytl od skříně. Copak jsem mohl vědět že se v ní schovává a špehuje její starej?"

-----------------------------------------

Pavelka, Jičín 23. 3. 2011 19:37

Není to k zlosti, že stále musím něco vykonávat a to jen pod hrozbou pokut? Co tím chce stát docílit? Děkuji za odpověď.

Reaguje - Heřmánek (23. 3. 2011 20:39)

Odpověď v zajímavostech.

-----------------------------------------

zdenka 23. 3. 2011 15:20

dobrý den pane Heřmánku, chtěla jsem se Vás zeptat, jestli je to jen můj pocit nebo se opravdu něco s námi nyní jako s lidstvem celkově děje jakoby ve zrychleném režimu.Připadá mi, že dříve to co se událo třeba za pět let, nyní jakoby je zhuštěno třeba do jednoho týdne. Také mám pocit, že i fyzicky tuto zrychlenou dobu lidé prožívají, alespoň já mám různé příznaky, které jsem dříve nemívala (prosím nesvádět na věk:-), jsem naprosto podle lékaře zdravá, ale třeba se mi točí hlava nebo vnímám některé věci strašně emotivně. Děkuji za odpověď a přeji Vám krásný jarní den. Zdenka

Reaguje - Heřmánek (23. 3. 2011 18:10)

Dobrý den,

i já mám takový pocit, jako bych letěl vesmírem rychleji a stále se zrychloval. Honem stihnout jednu a sto dalších věcí, a ještě je to málo. Kdysi, v mém mládí, to byla jakoby pohoda, žádný spěch, a vše se dařilo a bylo fajn. Dnešní svět je opravdu nějak uspěchaný, ale není kam spěchat, přicházíme tím o radostné chvíle, na které nemáme čas. Takže já jsem šlápl na brzdu a už jsem přibrzdil, udělejte to také. Pěkný den a těšme se na jaro.

-----------------------------------------

H.K. 22. 3. 2011 16:28

Dobrý den, myslíte že Otakar Tomek spáchal sebevraždu, nebo mu pomohli? Není to divné?

Reaguje - Heřmánek (22. 3. 2011 19:42)

Jako že zasáhl Dexter? U zvlášť zajímavých kauz, není problém sledování ve zvláštním režimu. Tam kde není potřeba "vidět", kamery nikdy nebudou.

-----------------------------------------

Hana S. 22. 3. 2011 06:17

kniha je opravdu skvělá. děkuji. H.

-----------------------------------------

G.T. 15. 3. 2011 19:11

Prosím, máme se obávat kvůli Japonsku a případným radioaktivním spadem?

Reaguje - Heřmánek (15. 3. 2011 19:33)

Určité problémy budou spíše na severu zeměkoule. Ale já zde nemohu nic napsat, i kdyby bylo pravdou, že radioaktivní mrak z výbuchu reaktorů spadne přímo na Českou republiku, poněvadž by to mohlo být kvalifikováno, jako poplašná zpráva. Tak že jenom tolik, existuje zvýšené nebezpečí, které bude pomalu ustupovat. Přejme si, aby se to nestalo. Větší nebezpečí hrozí spíše z vyhrocení situace mezi muslimy a křesťany a případným chemickým útokem. Ale na toto jsem upozorňoval již několikrát, a jen doufám v rozumné řešení světových velmocí. Nastává čtyřleté období, které je rizikovější. Záleží, na spoustu věcí, jak v politice tak ekonomice a hlavně na ropě a energii. Jsem nerad v této době ale jediné co mohu udělat je, přát si moudrost u těch kteří rozhodují o naší modré planetě.

-----------------------------------------

M.S. 14. 3. 2011 08:09

Když vidím tu hrůzu a běs v Japonsku, nemůžu pochopit, jak se může něco takového dít. Pane Heřmánku - nemáte proto nějaké vysvětlení? Proč jsou některé národy tak zkoušené..? Vždyť to, co se tam děje ve mně vzbuzuje pocit provinění, když mám i jen chuť se usmívat...

Reaguje - Heřmánek (14. 3. 2011 08:21)

odpověď v zajímavostech.

-----------------------------------------

Jiřina 11. 3. 2011 17:02

Vážený pane Heřmánku, již jsem slyšela, že si děti ještě před svým narozením mohou vybrat rodiče. Slyšela jsem také, že když mezi lidmi vznikne "karmický dluh", opět se v nějakém dalším životě setkají, aby tento dluh odčinili. Ale jak je to s lidmi, kteří se milují? Je možné si ještě před narozením domluvit s někým sňatek, aniž by mezi nimi musel být "karmický dluh"? Jestliže ano, opravdu se potkají? Může člověk nějak poznat, že si takový sňatek domluvil? A co by se stalo, kdyby jeden z nich uzavřel sňatek již s někým jiným a tak by tato "dohoda" nemohla být naplněna? Mělo by to nějaké dopady, popřípadě jaké?

Mockrát Vám děkuji za možnost se zeptat. Přeji krásný den Jiřina

-----------------------------------------

jana (jana02@sms.cz) 11. 3. 2011 12:05

Vážený pane Heřmánku, moc děkuji za odpověď a jsem potěšena Vaší odpovědí-Děkuje Jana

-----------------------------------------

jana (jana02@sms.cz) 10. 3. 2011 19:55

Vážený pane Heřmánku, jaký ji Váš názor na odchod Dalajámy z politického světa a s tím, že příštím Dalajlámou může být žena.

Děkuji za vyjádření, pokud můžete a máte-li zájem Jana

Reaguje - Heřmánek (11. 3. 2011 09:38)

Dalajláma se skutečně vzdá politické činnosti, ale nevzdá se své duchovní role. Cítí se unaven a docela ho chápu. V jeho věku je toho na něj moc. Neutíká z boje, pokud mu budou síly stačit, bude i nadále jeho duchovní role mít nesmírný význam. Proto Dalajláma chce, aby si lid svobodně zvolil mladého a silného vůdce, který bude mít více sil bojovat proti vrahům z Číny, tak jako bojovali stateční lidé u nás proti vrahovi Stalinovi, největšímu vrahovi lidstva Leninovi i vrahovi Gottwaldovi. A myslím si, že i když není nic vyloučené, přesto dalším Dalajlámou bude muž a ne žena. Tuším, že to ani z jejich zákona nejde, byla by to revoluce, žena má v Tibetu jiné postavení a při hlasování by to s určitostí neprošlo. Dalajlama, vlastním jménem Tändzin Gjamccho, je tak na vysoké duchovní úrovni, že je jen na něm, zda se reinkarnuje nebo ne.

-----------------------------------------

Elena 9. 3. 2011 23:46

Dobrý večer, pane Heřmánku, ráda bych se Vás zeptala na Váš názor na potravinové doplňky, které se dnes nabízejí ve velkém výběru. Zajímá mne Váš názor všeobecně, a potom ještě na potravinové doplňky od firmy KLAS, které nabízejí téměř zázračné účinky.Já osobně toho zastáncem nejsem a nejraději využívám med a tuzemské ovoce a zeleninu, luštěniny.Myslíte si, že utrácet horentní sumy za tyto potravinové doplňky má smysl, nebo je to zase jenom nechutná reklama postavená na tom, že lidi se nejprve vystraší - když to nebudete jíst, tak onemocníte, ale my máme pro vás řešení a když si koupíte hned tři balení, máme jedno pro Vás zdarma!Nemusí být všechny nekvalitní, ale pak mi prosím poraďte, pokud znáte opravdu kvalitní přípravky, kde je záruka přírodního zdroje...Děkuji mnohokrát za Váš čas a přeji pěkný večer.

Reaguje - Heřmánek (11. 3. 2011 09:17)

Všechno je to podvod a jen marketingový tah, jak vytáhnout z kapes lidí co nejvíce peněz, a vůbec se při tom nezačervenat. Například když si dáte obyčejný jogurt za 8 Kč, nebo pokud máte možnost dostat mléko přímo od farmáře a uděláte si kyšku, budete mít tisíckrát více Bifidus Essensis, než reklamují v různých jogurtech, kde není téměř nic, a dáte za něj 40 Kč! Používejte i nadále potraviny jaké používáte, od medu až po zeleninu a nenechte se strašit jenom proto, aby někdo měl na jachty a mercedesy. Kdyby si lidé uvědomili, že život a VŠE kolem něj je o akci a rekci, a že karma nikdy nezapomíná, bylo by méně podvodů. A věřte, jednou to každý člověk pozná na vlastní kůži.

-----------------------------------------

Radka (polzradmila@seznam.cz) 9. 3. 2011 08:44

Dobrý den pane Heřmánku,

již třikrát jsem Vás navštívila a nemohu říct nic jiného,než že jste úžasný člověk ! Velice ráda bych Vás znovu poprosila o konzultaci,ale bydlím od Vás trochu dál a tak se k Vám dostanu pokud mne přijmete asi v dubnu. Přesto Vás chci poprosit o Váš názor a snad to bude zajímat i jiné kdo potřebují pomoc ,koho by jste nám ze slušného jasnovidce či kartáře doporučil v okolí Brna.

Děkuji Vám za odpověď,přeji krásný den, hodně zdraví a dalších úspěchů , Radka**16

Reaguje - Heřmánek (9. 3. 2011 10:04)

Dobrý den, neberte to jako že není nikdo lepší než jsem já, ale já opravdu nikoho dobrého v okolí Brna neznám. Znám pouze vynikajícího léčitele ale ten už je v důchodu a praxi nevykonává. O ostatní se nezajímám.

-----------------------------------------

Krasná 8. 3. 2011 19:56

Dobrý večer,

určitě jste zaslechl, jaké je rozhodnutí ústavního soudu a to, že bránění majetku je vražda. Co si o tom myslíte a co máme dělat v případě, že cikán nám přijde vykrást dům. Děkuji za odpověď

Reaguje - Heřmánek (8. 3. 2011 20:08)

Tak není to rozhodnutí ústavního soudu, ale soudu nejvyššího. Oba dva mozkové závity někoho na nejvyšším soudu vyplodily úžasnou myšlenku. A když narazíte na zloděje? Nechte ho, ať si vezme, co chce, a pokud ho zraníte, nebo zastřelíte, vždyť vás napadl a potom je to nutná obrana. Vy jste mu přece nebránil v krádeži, vy jste se jen bránil napadení a bál jste se o svůj život. Ale ze všeho nejlepší by bylo, vzít co máte po ruce, a vymlátit ty tlustý zadky z jejich zlatých pelechů. Co je moc, toho je příliš. Ono to dlouho trvat nebude. Jakmile začnou lidé opravdu pociťovat, "úpravy a nařízení" našich mocných (od zdražení až po důchody a nadržování nepřizpůsobivým občanům), vyjdou do ulic a potom je nezastaví ani svatý za dědinou. A docela se na to těším."
post od: kniha 17 - 05.09.2011, 10:41:26
Dita 7. 3. 2011 19:55

Dobrý večer, pane Heřmánku, v dnešní době se doslova roztrhl pytel s nejrůznějšími lidmi co se zabývají věštěním a jasnovidectvím atd. Ráda bych se Vás zeptala na Váš názor, co říkáte na TV pořady typu EZO nebo Volejte Věštce, kde se tito lidé střídají - myslíte,že je opravdu možné na základě telefonátu a sdělení mnohdy jen křestního jména určit,respektive procítit, co toho člověka čeká..? Někdy ani nevyslovuje otázku, jen si ji myslí, a věštec odpovídá z televize tomu člověku rovnou ano nebo ne...myslíte si, že to je opravdu možné? Díky za Váš názor.

Reaguje - Heřmánek (8. 3. 2011 09:34)

Dobrý den,

Už jsem kdysi na podobný dotaz někde odpovídal, ale odpovím tady znovu. Dostal jsem mail, kde mi píší ti, kteří pořádají různé esoterické výstavy a festivaly, a v něm se píše:" my víme, že se v naší republice od roku 1989 vysemenilo na dva tisíce rádoby kartářů, věštců a léčitelů, my tam ale potřebujeme vás." To mě samozřejmě potěšilo. Myslím si, že jsem asi jediný v této republice, který má diplom kartomanta (kartáře).

Byl jsem jednou na esoterické výstavě na jednom hradě, a na večer za mnou přišly čtyři kartářky a chtěly vyložit karty, a jedna mi řekla: "víte, já to tak dobře neumím". Na dotaz proč to tedy dělá a zda si uvědomuje, že může ublížit, mi s arogantním úsměvem odpověděla, "však víte, jak se dobře na tom vydělává". Tak tady máte odpověď na jednu z otázek, peníze jsou až na prvním místě.

Osobně zásadně odmítám a odmítl jsem různé požadavky na vystupování v takových pořadech jako je ESO TV apod. Odmítl jsem proto, že jsem nechtěl být spojován s nikým z těchto lidí, kteří se propůjčují k takovým ohavnostem.

Nedávno mi jedna paní, která zaplatila za jednu otázku i s čekáním přes tři tisíce korun, napsala dotaz:" v televizi mi jeden biotronik řekl, že mi levá ledvina funguje jen na 32%, ale já mám už 5 let jen ledvinu pravou." To je věštba co?, to by stálo za nominaci na Nobelovu cenu!!

Systém je založen na tom, že zavoláte, nechají vás čekat na spojení, až vydělají. Položíte otázku, a hned vás odpojí, abyste nemohla oponovat, a "odborníci" vám vykládají příšernosti, za které se musím stydět i já. Jedna paní se dozvěděla, že je úžasná dcera svého otce, jak se o něj s láskou stará a ona mi potom říká:" a přitom je můj otec už dvacet let po smrti".

Je to tak příšerné že to zásadně odmítám a nechci být s těmito "rádoby" věštci vůbec spojován. Kdyby vůbec věděli, jak to funguje mezi "nebem a zemí", hned teď by začali proklínat i sebe sama, že se dostali do průšvihu. Z toho jak oni určují diagnózy a budoucnost, se divím a žasnu. Ale opravdu přemýšlím o tom, že je všechny navrhnu na Nobelovu cenu! To jde bohužel jenom u nás, jinde by s nimi vyběhli.

-----------------------------------------

Jarkovský 24. 2. 2011 17:49

Co říkáte na řešení krize ve zdravotnictví, mají nebo nemají doktoři právo brát pacienta jako rukojmí, přestože mají někteří lékaři galeje, a hlavně mladí jsou vydíráni. Děkuji P.S. mimochodem, ta vaše kniha je bomba.

Reaguje - Heřmánek (24. 2. 2011 18:35)

Děkuji za dotaz, odpovím v zajímavostech. Pěkný den

-----------------------------------------

J.A. 20. 2. 2011 15:47

Drahý pane Heřmánku, děkuji za milé povídání. Mimochodem, nechcete být prezidentem, když bude ta přímá volba? Jak by to bylo úžasné, vždy byste věděl co dělat abychom se měli dobře a vyvarovali se krizí a hned byste věděl jaký podvodník je před vámi. Nebylo by to úžasné? Přemýšlejte, a mějte se moc a moc hezky. Líbá vás vaše věrná klientka z Nové P.

Reaguje - Heřmánek (20. 2. 2011 17:03)

Díky, to je opravdu milé. Jinak bych asi funkci prezidenta nevzal, přestože mi asi ve 14 letech jedna vědma říkala, že v šedesáti budu prezidentem státu. I kdyby se její slova začala naplňovat, s určitostí bych odmítl, protože by to byla moje volba a téměř vše ve svém životě můžeme měnit. Pobavilo mě to, díky moc.

-----------------------------------------

Adamec, Praha 20. 2. 2011 15:45

Milý pane, gratuluji Vám k vaší nové knize, je úžasná a bez nadsázky, dlouho jsem nezažil takové vzrušení jako v křižovatkách osudu. Poslouchal jsem váš křest a povídání s paní Fialovou, a musím Vám říci, že jsem prožil jednu z nejkrásnějších hodin mého života, hluboce se skláním a děkuji. Bůh Vám oběma žehnej.

Reaguje - Heřmánek (20. 2. 2011 16:57)

Děkuji mnohokrát, je to pro mne pocta, vážím si vašich slov.

-----------------------------------------

dopis od klienta 20. 2. 2011 12:47

Vážený a milý pane Heřmánku,

Když jste mi před časem říkal, že týden na to v sobotu mě čeká úraz v autě, že vidíte vše zavalené prachem a mě zaprášeného o bílého, jako bych spadl do vápenné jámy, řekl jsem si, že udělám vše, aby se to nestalo. Přesto jste byl nějak na pochybách a říkal jste, že je to neodvratné a stane se to, že se před tím neschovám. Pravděpodobnost že to mohu odvrátit je malá, ale musím na to přijít sám, co jsem udělal nebo neudělal a rychle bych měl mnoho věcí přehodnotit a napravit, pravděpodobně ten problém bude v tom, že lpím na svých věcech a jsem velký materialista a nechci se dělit. Považoval jsem to v první chvíli za urážku a zapřísahal se, že se mi to nestane. Týden jsem se zavřel doma a nevycházel z domu. Sousedka mi přinesla nákup, já jen otevřel dveře, vzal tašku a zase rychle dveře zavřel. Celý ten týden jsem se probouzel a šel spát s touto myšlenkou.

Sobota proběhla v naprostém klidu, docela jsem si to doma užíval a těšil se, že už nebezpečí končí a já zase vyjdu ven. Asi v 19 hod jsem si začal zpívat "Heřmánek se splééétl, Heřmánek se splééétl", a měl jsem docela škodoradostnout náladu, a se zpěvem na rtech jsem sešel dolu do garáže, a v tom okamžiku na mě a moje milované BMW spadl strop!!!!

Vypadal jsem jak hasič na kterého vysypali vagon malty a moje krásné autíčko je celé promáčklé a odřené. Mě se naštěstí až na pár boulí a odřenin nic vážného nestalo, ale v tom okamžiku jsem byl naprosto šokovaný z Vaší předpovědi, ale to nejdůležitější bylo to, že jsem si naprosto uvědomil, jaký vlastně jsem, kdo jsem a jak jsem se vlastně choval k lidem, což tady musím po pravdě přiznat a stydím se zato. Už jsem jiný, změnil jsem se a uvědomil si jaký je smysl života...

Dopis pokračuje s popisováním boje o majetek s bývalou ženou apod., a také s moc pěkným poděkováním, což beru jako satisfakci.

A proč se to stalo? I proto, že stále na to myslel, "nechci mít úraz, nechci, aby se mému autu něco stalo, NECHCI, NECHCI, NECHCI..."

A vlastně udělal jen to, že se mu začalo plnit jeho přání, protože Karmě je jedno co chcete nebo nechcete, okamžitě reaguje na vaše myšlenky a pocity. A pokud jí vysíláte obavy, strach a pochybnosti, bere to jako vaše přání a začne vám ho plnit. Podobné se přitahuje, pozitivní myšlenky a pocity přitahují pozitivum a naopak. Kdyby, místo toho, kdy se zavřel doma a "nepustil nic špatného přes práh", si zavčasu uvědomil a přiznal, jak se chová k jiným lidem, jak lpí na majetku, jaký egoizmus s ním cloumá, a začal napravovat svoje skutky, přehodnotil dosavadní svůj život, mohl s největší pravděpodobností být jen na něco upozorněn, ale nestalo by se nic, nebo jen málo, jen tolik, kolik by Karma uznala za vhodné.

Mějte na paměti, že nic není tak důležité v životě jako cit, mezilidské vztahy a upřímnost. Vše ostatní k životu patří, ale jsou to podřadné věci. Když budu "dobrý", budu mít vše, co si zasloužím, od lásky až po zdraví a majetek, v opačném případě nade mnou bude viset Damoklův meč.

-----------------------------------------

hk 15. 2. 2011 19:42

Jasnovidec Slávo Heřmánek s herečkou Květou Fialovou v Radioklubu Českého rozhlasu Hradec Králové /Havlíčkova ulice 292/naproti Muzeu východních Čech už tuto sobotu v 17 hodin. Vstup zdarma. Prodek a křest knihy-Křižovatky osudu. Setkejte se osobně s osobnostmi!

Reaguje - Heřmánek (17. 2. 2011 08:45)

Ano, přijďte, všichni jste vítáni. Moc se těším.

-----------------------------------------

Jana Marková (Jana_Markova@seznam.cz) 11. 2. 2011 10:42

Pane Heřmánku, promiňte mi za můj přechozí osobní dotaz, přečetla jsem to pozdě. Mohu se tedy zeptat, jak nejrychleji na sobě člověk může pracovat, aby se tady očistil a už se sem nemusel stále dokola inkarnovat?;o) Život je totiž strašně krátký. Předem děkuji za odpověď.**15 Jana Marková, (16.7.1979 v Raku)

Reaguje - Heřmánek (11. 2. 2011 20:01)

Co vám mám na to odpovědět. Dalajláma je reinkarnací Buddhy, dnešní (v pořadí čtrnáctý), a Buddha, zakladatel buddhismu, se narodil kolem roku 550 před naším letopočtem a smokvoň byla jeho stromem procitnutí. Prý než se stal Buddhou, se více jak 1000x reinkarnoval. Takže toho máte ještě mnoho a mnoho před sebou. Můžete ovšem v každém svém životě žít tak, abyste postoupila o stupínek výš k osvícení.

-----------------------------------------

J.Kopecký 10. 2. 2011 16:36

Díky za zajímavosti "Bludy a jiné hlouposti", vystihl jste to naprosto přesně. Bohužel je to tak, je třeba si toho nevšímat a mazat. Těším se na vaše další příspěvky. Srdečně zdravím

Reaguje - Heřmánek (12. 2. 2011 09:45)

Bohužel nás ale budou neustále obtěžovat, bombardovat zprávami a odkazy, jen aby dokázali, že je to pravda a že už to podepsalo přes 700 lidí a to už přece něco znamená. Myslím, že by bylo dobré postavit nový pavilon v Bohnicích, tam by se toto NIC mělo izolovat."
post od: kniha 18 - 05.09.2011, 10:42:31
Nový 10. 2. 2011 15:46

Pane Heřmánku, myslíte si, že policie nás opravdu chrání a pomáhá? Nezdá se vám, že je jim to jedno co se vůbec děje a nechce se jim v noci vůbec něco řešit? Děkuji za odpověď

Reaguje - Heřmánek (10. 2. 2011 16:21)

řeknu vám jen jediné! Materiální hodnota je nadřazena životu. Policie až příliš často používá střelnou zbraň. Určitě jste se někdy tak naštval, že jste řekl, "nes... nebo tě přerazím, nebo zabiju", třeba sousedovi. To už nedoporučuji! (natož ujíždět v autě). Policie to vyhodnotí jako útok, a zastřelí vás. A nic se potom neděje, dál jedeme podle vody černých skal. Viz nedávný verbální útok mladíka, kterého policie prostě odpráskla, a že byl psychicky nemocný, koho to zajímá, prostě je všechny vyrušil, od sousedů až po policii a oni třeba chtěli mít zrovna klid a jen tak sedět a popíjet kafe a najednou tu někdo vykřikuje, že někoho zabije. Jaképak šetření a zjišťování, prásk a je to, a jdeme zase dopít kafíčko.

-----------------------------------------

Jana Marková (Jana_Markova@seznam.cz) 10. 2. 2011 10:52

Dobrý den pane Heřmánku, jsem narozena 16.7.1979 a na osud rozhodně věřím, vše si v životě zasloužíme, i ty věci, které se nám nelíbí. Též záleží jen na nás, jak na sobě chceme pracovat po duchovní stránce. Potřebovala bych trochu poradit ohledně situace mého přítele a jeho dětí, které má ve střídavé péči. Bývalá mého současného partnera se od r. 2006 nechce domluvit ohledně vypořádání majetku SJM, dokonce se nastěhovala do jeho druhého bytu (bohužel napsaný ještě na ní), který pronajímal, aby mohl splácet hypotéku na ten byt druhý, kde bydlíme spolu. Byt byl koupen za jeho peníze. Co se týče jeho 3 biologických dětí, budeme je mít ve společné péči napořád? Též mám 1 biologické dítě. Vezmeme se někdy a budeme spolu až do konce života - vím, jsou to všechno jen pozemní otázky. Osud je ale přece jasný. Každopádně moc děkuji za odpověď. S vřelým pozdravem JM

-----------------------------------------

ks 6. 2. 2011 09:19

Osud je nesmazatelně vytesán do každé lidské duše?

Reaguje - Heřmánek (6. 2. 2011 12:04)

Ano, osud je nesmazatelně vytesán do každé lidské duše. Nesmazatelně vlastně znamená, že i když lze změnit mnoho věcí, jsou některé tak složité, že jsou prakticky nesmazatelné. Ovšem, když chceme a víme jak, jakým způsobem a kdy, tedy v ten nejlepší čas, můžeme některé cesty svého osudu změnit, nebo aspoň zmírnit. To je ten obrovský dar od Karmy, že nám přesto všechno dovolí svůj osud měnit. Téměř vše se dá na našem životě změnit a můžeme se dostat úplně někam jinam, než kráčíme.

-----------------------------------------

Balážová 4. 2. 2011 21:10

Pane Heřmánek, dostala jsem nabídku že mi půjčí 100 tisíc na 16% úrok na dobu 7 let. To zaplatím o 16 tisíc víc, to bych zvládla. Myslíte že do toho mám jít, a zvládnu to? Děkuji za odpověď, nemám koho se zeptat.

Reaguje - Heřmánek (4. 2. 2011 21:41)

Milá paní, snad nejste tak naivní. Myslíte, že vám někdo dá v této republice něco zadarmo? Ani omylem, je to jen útok na důvěřivost lidí, které se snaží každý obrat, jak se dá a co nejvíce. Ano, kdyby to bylo tak, že si půjčím 100 tis., a vrátím řekněme 116 tis., bylo by to báječné a lidé by se zbytečně nedostávali do takových situací, kdy ztratí i střechu nad hlavou. Ale lichva, která se provozuje legálně je posvěcena zákonem, bohužel. To co vám nabízejí je pravděpodobně jen roční úrok, k tomu je t.z. RPSN (roční procentní sazba nákladů), která udává procenta z dlužné částky, které musíte zaplatit za období jednoho roku spojené s touto půjčkou, její správou a dalšími výdaji, (vedení účtu, převody, pojištění, za správu úvěru, laskavost že se na vás podívají atd.) Úrok ukazuje pouze cenu vypůjčených peněz, a v RPSN jsou zahrnuty veškeré náklady s úvěrem spojené. Úrok a RPSN jsou pohyblivé částky a to podle výše úvěru a doby (přibližně 10-30%, někdy i více). Když to přibližně spočítám, tak z vypůjčených 100 tis., na 7 let nebo-li 84 měsíců, to bude asi s úrokem 14-16%, RPSN odhaduji na 18%-20%, měsíčně byste platila přes 2000 Kč, ne cca 1300 Kč jak si myslíte, a prakticky jim zaplatíte 75% z celkové částky navíc. Tedy úrok není 16%, jak si myslíte za celých 7 let, ale 75%., tedy zaplatíte celkem asi 175 tisíc. Nechte si to pořádně vysvětlit a nenechte se obalamutit pěknými slovíčky. Je to jejich taktika, z toho jim platíte nové bazény, drahé dovolené, či limuzíny, paláce. Bohužel to bylo, je a bude. A to je jen v bankách, kolik byste zaplatila u soukromníka, to nechtějte ani vědět.

-----------------------------------------

petra 3. 2. 2011 22:43

Pane Heřmánku, v rozhlase dnes říkali,že bude veřejný křest Vaší knihy Křižovatky osudu v radioklubu Českého rozhlasu v Hradci Králové v sobotu 19.února od 17-ti hodin. Znamená to, že opravdu kdokoliv se může zúčastnit a setkat se s Vámi? Bude tam k mání i kniha ? Přeji hodně úspěchů P.

Reaguje - Heřmánek (4. 2. 2011 08:18)

Ano, je to tak. Těším se

-----------------------------------------

jana (janaO22@sms.cz) 26. 1. 2011 20:19

Vážený pane Heřmánku, zdravím a přeji pohodu a sílu duše, a dovoluji si dotaz ohledně knihy lékaře Steven M.Greera,a jeho dopisu prezidentu USA p. Obamovi a jaký je výhled na výsledek jednání, pokud můžete a budete mít zájem na odpověď. Děkuje Jana**16

Reaguje - Heřmánek (28. 1. 2011 11:23)

Dobrý den,

Napsal jsem toho o energii a technologii už hodně, ale teď jen zkráceně. Pokud budou světu vládnout peníze, dotud se mnohé projekty, které by moc pomohli světu, budou zamykat v trezorech. A o tom dopise Obamovi, ani on, a ani nikdo jiný nemá takovou moc, aby odkryl jakékoliv tajné projekty zabývající se i mimozemskými civilizacemi. Tyto projekty jsou řízeny nezávisle na prezidentovi nebo vládě a nikdo nemá tu moc, aby něco zpřístupnil, nebo prosadil pro blaho lidstva. Takže to opět "vyšumí" a nic se neděje. Osobně jsem viděl motor na vodu, který šlapal jak hodinky. Popřemýšlejte, o jaké zisky by přišli ti, kteří toto tajemství mají pod zámkem. A to nemluvím o energii velikosti krabičky od cigaret, která vytápí rodinný dům po celý rok. Myslím, že se naše generace nějakých odkrytých tajemství nedočká.

-----------------------------------------

Standa (stanislav_s@volny.cz) 4. 1. 2011 13:00

Dobrý den pane Heřmánku,

Vaši novou knihu jsem už také dočetl a musím říct, že mě udělala radost a pohladila po duši. Jsem velice rád, že jsem mohl nahlédnout a poznat váš svět, zkušenosti, zážitky se kterými jste se setkal na cestě životem... kniha je napsaná s láskou a citem to se pozná. Velmi silně v knize na mě zapůsobil krok 10-12; minulost, přítomnost, budoucnost. Vaše kniha bude patřit mezi mé nejoblíbenější...to znamená, že se k ní budu rád vracet**16

Reaguje - Heřmánek (4. 1. 2011 16:21)

Děkuji za uznání, to potěší.

-----------------------------------------

Petr 4. 1. 2011 09:29

Dobrý den,

chtěl bych Vás moc pozdravit a popřát do nového roku jen to nejlepší. Určitě jste zažil i nějaké nepříjemné situace, můžete si na nějakou vzpomenout? Děkuji Petr

Reaguje - Heřmánek (4. 1. 2011 09:44)

Děkuji za přání a přeji i já pohodový nový rok 2011.

A k těm zážitkům. Za dobu mé praxe se udály mnohé situace, ale vzpomínám si na situace, které nesouvisí zrovna s konzultacemi. Například je velmi trapné, když mi někdo na toaletě sebere parfém, nůžky, toaletní potřeby apod. Jedna paní si například odsypala do kabelky i prací prášek, který se jí sypal dírou ven. Jen jsem se usmíval a nechal to být. Nejvíce mne mrzí ztráta malé speciální pinzety, od té doby ji nemohu nikde sehnat. I takoví lidé se najdou, a co na to říci? Nic.

A pokud jste myslel zážitky z praxe, píši o nich v mé nové knize Křižovatky osudu.

Tak pěkný den

-----------------------------------------

Luboš (Lubos.Vondal@centrum.cz) 29. 12. 2010 23:25

Šťastný nový rok ve všech směrech Vám Slávo ze sdrce přeje Luboš.

Měl jsem tu možnost Vás poznat před lety na astrovíkendu a jsem za toto setkání a seznámení velmi vděčný - ať karmě, Bohu, osudu či síle okolností. Zpočátku jsem nevěřil, že může existovat člověk na tomto světě, a s takovými schopnostmi, ale ty roky co Vás znám, mě přesvědčily a jsem za to velmi vděčný.

Poznal jsem dříve různé věštce a mágy, ať to bylo v Brně a pak i Praze. Zvláště jeden, který tvrdí - že věští již 55.roků, ale často je v jeho tvrzení rozpor a také se již tolikrát mýlil. Vy jste se se mnou nezmýlil nikdy. Přál bych si Vás znát osobně ještě dlouhý čas. kniha, která Vám vyšla před Vánoci je ojedinělá a to nejen proto, že je od mimořádného člověka, ale protože se velmi liší od těch ostatních, které zaplavují trh. Jsem velmi šťastný, že jsem Vás poznal a děkuji za vše, co jste pro mě udělal. Řadu souvislostí jsem si často uvědomil až jsem zavřel branku u Vašeho domu nebo až po čase. Mnoho věcí nebylo zjevných. Věřím, že jednou pochopím mnohem více než doposud. Velmi Vám přeji dobrý a klidný rok a nechť se vyplní také Vaše přání.

Vše dobré Vám ze srdce přeje Luboš.

Reaguje - Heřmánek (30. 12. 2010 16:45)

Díky, to je opravdu milé a dojemné. Je mi potěšením Vás řadit mezi své přátele.

-----------------------------------------

Martina 28. 12. 2010 16:21

Děkuji pane Heřmánku za tak úžasnou knihu, přečetla jsem jí jedním dechem a litovala jsem, že nemůžu číst donekonečna. Takové příběhy dokáží člověka povzbudit a motivovat ke změnám ve vlastním životě. Příklady táhnou, co si budeme povídat. Ještě jednou děkuji a přeji si, abyste brzo vydal další knihu.

Do Nového roku 2011 Vám přeji hodně zdraví, štěstí a lásku a také klienty, kteří Vás budou poslouchat a následovat Vaše rady. **16

Reaguje - Heřmánek (28. 12. 2010 16:25)

Díky moc, vynasnažím se"
post od: kniha 19 - 05.09.2011, 10:43:39
Dobrovská 27. 12. 2010 13:43

Pane !! četla jsem vaši knížku Křižovatky osudu a počůrala se. Něco tak emotivního a úžasného jsem dlouho nečetla, díky, i za tu plenu, kterou jsem si vyměnila.

Reaguje - Heřmánek (28. 12. 2010 11:36)

tak to mě pobavilo, díky.

-----------------------------------------

Klásková 26. 12. 2010 13:04

Dobrý den Milý pane Heřmánku,

Přeji Vám nejkrásnější svátky a velmi úspěšný Nový rok 2011. Vaše kniha je v poslední době to nejkrásnější a nejzajímavější čtení které jsem četla. Jsme moc rádi, že jste. Měla bych jednu otázku. Vzpomínáte si na nějaký neuvěřitelný zážitek z Vašeho života? Děkuji a těším se někdy na viděnou. Klásková

Reaguje - Heřmánek (26. 12. 2010 13:29)

Děkuji mnohokrát, je to od Vás velmi milé a potěšující.

A nějaký neuvěřitelný zážitek? Vzpomněl jsem si na jeden zážitek, který vím pouze z vyprávění moji rodiny. Jednoho letního dne, kdy jsem měl asi rok a ležel v kočárku, jsem se prý najednou ztratil. Byla zburcována celá vesnice, hledali mě všude a nikde nenašli. Rodina a sousedi prohledávali vše, ale jakoby se pode mnou slehla zem. Vesnicí tenkrát projížděli kočovní cikáni v maringotkách a jeden četník prohlížel i jejich vozy. Nic ovšem nenašel. V jedné maringotce seděla tlustá cikánka v širokých naskládaných sukních. Četník vlezl do vozu, vše prohlédl a vycházel ven. Najednou se otočil, poručil cikánce, aby vstala a vyhrnula sukně. Začala prý nadávat a moc se jí nechtělo. Ale přišel druhý četník, donutili ji a pod sukní mě schovávala. Vyhostili je a zakázali jim pro příště vstup do vesnice a prý mě od té doby hlídal i velký pes. Od té doby mi někdy říkávali, že mě určitě ta stará cikánka ukradla, protože věděla, že jsem jiný a výjimečný.

-----------------------------------------

Olina 25. 12. 2010 10:54

Milý pane Heřmánku.

Právě jsem dočetla Vaši knihu a chtěla bych se na těchto stránkách podělit o úžasný zážitek,jen nevím,zda najdu vhodná slova pro vyjádření toho,co mi tato kniha dala.

Četla se jedním dechem,mnohdy jsem zamáčkla i slzičku,často žasla nad osudy lidí.

V mém životě nebylo nic hrůzného,životu nebezpečného,jak je tomu v příbězích lidí v Křižovatkách osudu. Ale při čtení těchto příběhů jsem děkovala osudu,že jsem Vás mohla potkat,že jsem poslouchala pozorně,co říkáte,že díky Ván jsem dnes tam,kde jsem.

Mnohdy jste mi říkal-"Ale vy mě vůbec neposloucháte,stále si vedete svou! ".Já byla přesvědčená,že už jsem se změnila a v duchu zuřila,že předpovědi nefungují.Vaše kniha mi pomohla porozumět tomu,co je osudem dané a že je toho hodně,co může člověk svým chováním,rozhodováním ovlivnit.Děkuji Vám,pane Heřmánku,za krásný zážitek při čtení Vaší knihy.

Reaguje - Heřmánek (25. 12. 2010 11:02)

Děkuji, to je pro mne velké vyznamenání.

-----------------------------------------

Petra Partyšová (PartysovaP@seznam.cz) 23. 12. 2010 13:08

Dobrý den, ráda bych Vám touto cestou popřála krásné svátky a vše nejlepší do roku 2011.

Vaše kniha"křižovatky osudu" se čte na jeden nádech. Díky za Vás.

Reaguje - Heřmánek (23. 12. 2010 14:56)

děkuji mnohokrát, přeji i já Vám a všem lidem krásné a pohodové svátky a bezstarostný nový rok.

-----------------------------------------

Zdena 13. 12. 2010 15:24

V Praze ji mají např. v Luxoru na Václavském nám. - můžete si ji objednat v e-shopu předem a pak si ji vyzvednout s menší slevou v suterénním podlaží, u odborných knih.

-----------------------------------------

Olina 12. 12. 2010 19:44

Pokud nemůžete sehnat knihu pana Heřmánka -Křižovatky osudu-má ji knihkupectví v nákupním centru Futurum Kolín.V Praze se mi ji nepodařilo objevit,ale už ji mám a moc si toho vážím**12

Reaguje - Heřmánek (12. 12. 2010 20:12)

Knihu lze objednat v každém knihkupectví do druhého dne ji máte. Nebo na agrofin.praha@seznam.cz, taky na www.seznam.cz v sekci "zboží" je spousta odkazů. Doufám, že s tím nebudete mít žádné problémy a přeji všem pěkný zážitek z četby.

-----------------------------------------

Stanislav (stanislav_s@volny.cz) 3. 12. 2010 19:50

Dobrý den pane Heřmánku, gratuluji Vám k vydání vaší nové knihy "Křižovatky osudu" a že je již v prodeji Hned si jí objednám, bude to nádherný dárek, už se na ni moc těším. Hezký večer

Reaguje - Heřmánek (3. 12. 2010 19:57)

Děkuji, a doufám že Vám kniha udělá radost a potěšení.

-----------------------------------------

Hájská Irena 30. 11. 2010 12:51

Milý pane, co říkáte na to, že ručíme jako Česká republika Irsku 7 miliard. Máme nebo nemáme se bát, že o ně přijdeme.

Reaguje - Heřmánek (30. 11. 2010 13:04)

Myslím, že o tyto peníze přijdeme. Irsko se zavázalo, že do tří let splatí 2.5 biliónu, což je sice pěkné přání, ale nesplnitelné, neboť by to provázelo tak ukrutné škrty ve státním rozpočtu, že se mnozí ocitnou na pokraji chudoby, anebo zase zfalšují čísla, která se zase někdy objeví, jako v Řecku a potom bude hůř. Zase to odnesou lidé, kteří s dluhem nemají nic společného, ať je to na straně Česka nebo Irska. S tím ale jako obyčejný člověk neuděláte nic, maximálně si můžete zanadávat a to je vše.

Nejsem ani přesvědčen, že kdybychom se jako republika dostali do existenčních problémů, nikdo by nám nepomohl, a to ani EU, která na to už nemá. Tomu, kdo bere 500 tis. měsíčně jako poslanec EU, nebo i politikovi, který ani neví, co stojí bochník chleba, je to naprosto jedno a víme všichni, že v politice vrána vráně oko nevyklove, vždy se najde zlatý padák, nebo trafika. Dnes bojovat proti korupci je jako přelévat moře sklenicí. Nebojte se, bude hůř.

Sám jsem přesvědčen, že ze státního rozpočtu jde 200-300 miliard zbytečně na vysoké platy na úkor potřebných a další stovky miliard na sociální dávky nepřizpůsobivých. Každý kdo si čuchne k penězům, zapomene, odkud přišel. Stále ale věřím v poctivost a stále věřím, že s poctivostí dojdeme nejdál. Přeji pěkný den

-----------------------------------------

Zuzka 24. 11. 2010 23:35

děkuji za uklidnění, přestávám tedy štípat dříví...:-)). Také se říká o cibuli, když má hodně vrstev, že bude krutá zima, ale letos jich cibule moc nemá...krásný večer.

-----------------------------------------

Zuzka 23. 11. 2010 23:57

Pane Heřmánku, prosím jak Vy vidíte vývoj letošní zimy, naplní se předpovědi polských klimatologů s těmi strašnými mrazy? Děkuji za odpověď a přeji vše dobré.

Reaguje - Heřmánek (24. 11. 2010 08:57)

Určitě ne. Zima by měla být v normě, i když bude pár dní krutý mráz (-15-20 st.). Nemyslím si, že nastává nebo nastane doba "ledová". Z průměru to nevystoupí. I v minulosti jsme zažili drsnou zimu a přežili jsme to. Říká se, že když je velká úroda ořechů, bude krutá zima. Vždy jsem měl tak 2-3 pytle ořechů, letos ani jeden. Takže, klídek.

-----------------------------------------

Heřmánek 23. 11. 2010 09:17

Neposílejte prosím osobní dotazy, na takové nebudu v knize návštěv odpovídat. To, že jsem odpověděl někdy na takový dotaz, byla výjimka. Osobní dotazy v přímém ohrožení života nebo zdraví, musíte zavolat. Písemně neodpovídám na žádný dotaz! Dotaz v knize návštěv musí oslovit více lidí, nebo se musí dotýkat společenského problému. Prosím, respektujte to.

-----------------------------------------

Iva 16. 11. 2010 11:03

Dobrý den pane Heřmánku.

Na 8. 12. 2010 je naplánovaná stávka státních zaměstnanců. Ve své podstatě se netýká jen jich, ale všech pracujících občanů, kteří tuto zemi nerozkradli a nevytunelovali, proto je třeba vyjádřit nelibost a nesouhlas s útlakem, diktaturou, nespravedlností a manipulací, která pošpiňuje lidskou důstojnost a základní lidská práva.

Jak tato stávka dopadne a co se bude dít dál?

Nemůže přeci donekonečna vítězit jen lež, pokrytectví a podlost.

Reaguje - Heřmánek (16. 11. 2010 20:48)

21 let volili voliči na přeskáčku ODS a ČSSD, strany, které jsou zodpovědní za dnešní situaci, a v letošních volbách je lidé volili opět. Kdo je lepší, ten kdo krade, nebo ten kdo mu to umožnil. Do dnes je ve velké části malých obcí stejná garnitura od roku 1948, dědí se z otce na syna, z kamaráda na kamaráda, jen mají dnes jiné barvy a lidé se bojí něco udělat. Lidé nadávají, jdou k volbám a neznají svého zastupitele apod. Jakmile někoho zvolí, už si každý myslí že se nemusí o nic starat a myslí si, že to ten "zvolený" udělá všechno za ně. Nadále bude vítězit lež a pokrytectví, pokud lidé sami nezačnou poctivě pracovat a co je státu dostane stát, co je Bohu dostane Bůh a co je lidí dostanou lidi. Vždyť dnes soused okrade souseda, tak co proboha chcete, aby se změnilo. Je to jen a jen v lidech. Lidé půjdou stávkovat, mávat transparenty a zase se rozejdou a NIC se nezmění, NIC se neudělá. Žádná stávka nic nezmění, jen se zasekne do státního rozpočtu větší dluh. Za jeden den to je 400 mil., dost na toho kdo nic nemá. Já přece nebudu dávat recept a definici na charakter a poctivost. Bylo by to špíny, kdyby se začalo pořádně zametat před vlastním prahem. Lidé si zaslouží takovou vládu, jakou si zvolí.

Samozřejmě že je mnoho poctivých lidí, ale upřímně! Kolik z nich se chce angažovat pro jiné, a potom, jedna vlaštovička jaro nedělá.

Přečtěte si články v "zajímavostech", napsal jsem o tom už dost."
« | předchozí | další | »